human-computer interaction
Słowo kluczowe
- Słowo
- human-computer interaction
- Język
- Angielski (English)
- Publikacji
- 5
Publikacje
- Artykuł Attempts to Attract Eyesight in E-Commerce May Have Negative Effects / Piotr Sulikowski, Konrad Ryczko, Iwona Bąk, Soojeong Yoo, Tomasz Zdziebko. // Sensors. 2022, vol. 22 iss. 22, s.1-13 DOI: 10.3390/s22228597 2022
- Artykuł Online store aesthetics impact efficacy of product recommendations and highlighting / Piotr Sulikowski, Michał Kucznerowicz, Iwona Bąk, Andrzej Romanowski, Tomasz Zdziebko. // Sensors. 2022, vol. 22 iss. 23, s.1-16 DOI: 10.3390/s22239186 2022
- Rozdział Fuzzy approach to purchase intent modeling based on user tracking for e-commerce recommenders / Piotr Sulikowski, Tomasz Zdziebko, Omar Hussain, Anna Wilbik. - // W: 2021 IEEE International Conference on Fuzzy Systems (FUZZ-IEEE). - IEEE Service Center : Piscataway, 2021 DOI: 10.1109/FUZZ45933.2021 DOI: 10.1109/FUZZ45933.2021.9494585 2021
- Artykuł Gaze and event tracking for evaluation of recommendation- driven purchase / Piotr Sulikowski, Tomasz Zdziebko, Kristof Coussement, Krzysztof Dyczkowski, Krzysztof Kluza and Karina Sachpazidu-Wójcicka. // Sensors. 2021, vol. 21 issue 4 DOI: 10.3390/s21041381 2021
- Artykuł Modeling online user product interest for recommender systems and ergonomics studies / Piotr Sulikowski, Tomasz Zdziebko, Dominik Turzyński. // Concurrency and Computation: Practice and Experience. 2019, Special Issue Paper vol. 31 iss. 22 DOI: 10.1002/cpe.4301 2019
Lista słów kluczowych