marka narodowa
Słowo kluczowe
- Słowo
- marka narodowa
- Język
- Polski
- Publikacji
- 3
Publikacje
- Rozdział Budowanie pozycji Brand America przez zaangażowanie Baracka Obamy w wykorzystanie mediów społecznościowych / Aleksandra Gąsior, Michał Prusinowski. - // W: Ekonomiczne wyzwania współczesnego świata / pod redakcją Danuty Kopycińskiej, Tomasza Bernata, ; [ aut : Urszula Zagóra-Jonszta, Wojciech Pacho, Henryk Bieniok, Stanislaw Swadźba, Marian Noga, Beniamin Noga, Mariusz Próchniak, Aleksandra Gąsior, Michał Prusinowski, Iwona Kurzawa, Katarzyna Pieczarka, Paulina Sęk, Adriana Politaj, Andrzej Koza, Grażyna Węgrzyn, Ryszard Barczyk, Joanna Spychała, Michał Sosnowski, Magdalena Knapińska, Aleksandra Dudek, Krystyna Hanusik, Urszula Łangowska-Szczęśniak, Marek Bednarski, Jarosław Karpiński, Ewa Baranowska-Prokop, Tomasz Sikora, Karolina Sobczyk, Dorota Szałabska, Karolina Jędryszek, Joanna Woźniak-Holecka, Tomasz Holecki, Mateusz Grajek, Łukasz Kryśkiewicz, Irena Lisowska-Szron, Arkadiusz Żabiński, Sławomir Czetwertyński, Izabela Kwil, Maria Forlicz, Tomasz Rólczyński, Mateusz Janas ]. - Łódź : Wydawnictwo SIZ, 2020 2020
- Artykuł Marka narodowa i jej implikacje dla studiów nad ukraińską przedsiębiorczością pokolenia Z w świetle badań ankietowych studentów / Igor Kavetskyy, Paweł Czapliński. // Przedsiębiorczość - Edukacja. 2020, vol. 16 nr 1, s.198-211 DOI: 10.24917/20833296.161.16 2020
- Rozdział The Impact of Donald J. Trump’s Twitter Profile on the Strength of the United States Nation Brand in the Period 2017-2018 / Michał Prusinowski. - // W: Enterprise in the global economy : challenges of the current global environment : 4th Int. e-conference “Enterprises in the Global Economy” EGE (14th October 2019) - Bologna : Filodiritto Editore, 2020 2020
Lista słów kluczowych