Web 2.0
Słowo kluczowe
- Słowo
- Web 2.0
- Język
- Polski
- Publikacji
- 9
Publikacje
- Artykuł „I-nternet” i „Wikiped-ja, ja, ja…" : sieć jako obszar badań autobiograficznych / Paweł Wolski. // Autobiografia : literatura, kultura, media : Aa@. 2020, nr 2(15), s.7-19 DOI: 10.18276/au.2020.2.15-01 2020
- Rozdział Dziennikarstwo obywatelskie jako narzędzie realizacji olimpijskiej agendy medialnej : implikacje teoretyczne nowego trendu kulturowego i technologicznego / Adrianna Banio. - // W: Problematyka olimpizmu w badaniach naukowych / pod redakcją Jerzego Eidera ; [autorzy: Renata Urban, Ryszard Stefanik, Beata Buryta, Adrianna Banio]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020 2020
- Rozdział Blog / Rafał Sidorowicz. - // W: Interpretatywny słownik terminów kulturowych 2.0 / redakcja Sławomir Iwasiów, Jerzy Madejski ; Zachodniopomorskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017 2017
- Rozdział Highlight / Paweł Wolski. - // W: Interpretatywny słownik terminów kulturowych 2.0 / redakcja Sławomir Iwasiów, Jerzy Madejski ; Zachodniopomorskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017 2017
- Rozdział Hipster / Dominika Gruntkowska. - // W: Interpretatywny słownik terminów kulturowych 2.0 / redakcja Sławomir Iwasiów, Jerzy Madejski ; Zachodniopomorskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017 2017
- Rozdział Web 2.0 / Krzysztof Flasiński. - // W: Interpretatywny słownik terminów kulturowych 2.0 / redakcja Sławomir Iwasiów, Jerzy Madejski ; Zachodniopomorskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017 2017
- Artykuł Web 2.0 / Krzysztof Flasiński. // Refleksje : zachodniopomorski dwumiesięcznik oświatowy.. 2015, nr 1, s.55-59 2015
- Artykuł Wykorzystanie mediów społecznościowych do budowania relacji z konsumentem / Magdalena Kowalska. // Marketing i Rynek. 2015, r. 22 nr 8, s.276-284 2015
- Artykuł Funkcjonalność mediów społecznościowych jako siedem bloków plastra miodu / Magdalena Kowalska. // Acta Universitatis Nicolai Copernici - Zarządzanie. 2013, z. 413, s.205-215 DOI: 10.12775/AUNC_ZARZ.2013.017 2013
Lista słów kluczowych