online marketing
Słowo kluczowe
- Słowo
- online marketing
- Język
- Angielski (English)
- Publikacji
- 3
Publikacje
- Artykuł A gradual approach for maximising user conversion without compromising experience with high visual intensity website elements / Jarosław Jankowski, Juho Hamari, Jarosław Wątróbski. // Internet Research. 2019, Vol. 29 Issue 1, s.194-217 DOI: 10.1108/IntR-09-2016-0271 2019
- Artykuł Towards sustainability in viral marketing with user engaging supporting campaigns / Jarosław Jankowski, Magdalena Zioło, Artur Karczmarczyk, Jarosław Wątróbski. // Sustainability. 2018, vol. 10 iss. 1 DOI: 10.3390/su10010015 2018
- Rozdział The use of a fuzzy cognitive maps and eye tracking in exploitation of online advertising resources / Jaroslaw Jankowski, Jarosław Wątróbski, Katarzyna Witkowska, Waldemar Wolski. - // W: Proceedings of the 18th International Conference on Enterprise Information Systems, April 25-28, 2016, in Rome, Italy / editors: Slimane Hammoudi, Leszek Maciaszek, Michele M. Missikoff, Olivier Camp and José Cordeiro. - Setubal : Scriptpress Digital Library, 2016 DOI: 10.5220/0005871504670472 2016
Lista słów kluczowych