strategie marketingowe
Słowo kluczowe
- Słowo
- strategie marketingowe
- Język
- Polski
- Publikacji
- 5
Publikacje
- Artykuł Czynnik ludzki w tworzeniu strategii marketingu zrównoważonego / Anna Pluta. // Marketing i Rynek. 2018, r. 25 nr 4, s.180-189 2018
- Rozdział Strategie marketingowe przedsiębiorstw logistycznych / Józef Perenc. - // W: Marketing usług logistycznych / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Izabela Dembińska, Leszek Gracz, Mariusz Jedliński, Agnieszka Matuszczak, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Anna Szwajlik, Blanka Tundys]. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2017 2017
- Książka Marketing przyszłości : od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Józef Perenc, Izabela Ostrowska ; autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Anna Szwajlik, Monika Wojtkiewicz. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2016 2016
- Artykuł Online communities in poland: are e-commerce companies involved in creating and managing online social networks? / Aleksandra Grzesiuk, Ewa Frąckiewicz. // International Journal of Business and Globalisation. 2014, Vol. 12 No. 1, s.63-74 DOI: 10.1504/IJBG.2014.058030 2014
- Rozdział Poprawność polityczna wobec mniejszości seksualnych w politycznych strategiach marketingowych w Polsce w 2011 r / Katarzyna Zawadzka. - // W: Współczesne problemy społeczno-polityczne : Kraj i świat w oczach doktorantów Instytutu Politologii i Europeistyki Uniwersytetu Szczecińskiego / red. nauk. Piotr Chrobak. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Szczecińskiego, 2013 2013
Lista słów kluczowych