instytucje publiczne
Słowo kluczowe
- Słowo
- instytucje publiczne
- Język
- Polski
- Publikacji
- 7
Publikacje
- Artykuł Effectiveness of city halls’ social networking sites in Poland based on the Data Envelopment Analysis (DEA) methodology / Magdalena Kotnis, Małgorzata K. Guzowska. // Procedia Computer Science. 2021, Vol. 192, s.4227-4236 DOI: 10.1016/j.procs.2021.09.199 2021
- Rozdział Information management on profiles of public institutions in social media / Magdalena Kotnis. - // W: Selected aspects of information civilization / scientific editor Jacek Buko ; [autorzy: Marta R. Jabłońska, Radosław Zajdel, Magdalena Kotnis, Agnieszka Mikołajewska, Katarzyna Staniszewska, Beata Andrzejczak, Tomasz Bober]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020 2020
- Rozdział Risk assessment methodology in public financial institutions / Leon Dorozik, Tomasz Strąk, Ireneusz Miciuła. - // W: Risk Management and Assessment / Edited by Jorge Rocha, Sandra Oliveira and César Capinha.. - Lizbona : IntechOpen, 2020 DOI: 10.5772/intechopen.91152 2020
- Rozdział Zarządzanie informacją w mediach społecznościowych przez instytucje publiczne / Magdalena Kotnis. - // W: Zarządzanie, ekonomia i finanse wobec wyzwań zinformatyzowanego świata / redakcja Zygmunt Drążek, Tomasz M.Komorowski, ; [aut. : Mirela Romanowska, Edyta Mioduchowska-Jaroszewicz, Nikolina Baran, Ewa Bijak, Andrzej Bździuch, Patrycja Dobrska, Daniel Dudas, Michał Horodeczny, Sara Pilecka, Karolina Pytel, Agnieszka Szewczyk, Grzegorz Wojarnik, Henryk Marjak, Piotr Ogonowski, Zygmunt Drążek, Magdalena Kotnis, Marcin W. Mastalerz, Zbigniew Frąckiewicz, Piotr Niemcewicz, Witold Bartkiewicz, Bożena E. Matusiak, Jolanta Sala, Halina Tańska, Katarzyna Lange-Sadzińska, Jarosław Zajdel]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020 2020
- Rozdział Komunikacja instytucji publicznych poprzez media społecznościowe na przykładzie jednostek Państwowej Straży Pożarnej : z punktu widzenia młodych naukowców / Kamila Słupińska. - // W: Nauki ekonomiczne wobec zmian rynkowych z punktu widzenia młodych naukowców / pod redakcją Kamili Słupińskiej, Marcina Janowskiego. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2019 2019
- Książka Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Wieloaspektowość problemów marketingu w jednostkach samorządu terytorialnego i instytucjach publicznych / [red. nauk. Agnieszka Smalec]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2014 2014
- Książka Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Orientacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego i instytucji publicznych / [red. nauk. Agnieszka Smalec]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2013 2013
Lista słów kluczowych