marketing mobilny
Słowo kluczowe
- Słowo
- marketing mobilny
- Język
- Polski
- Publikacji
- 5
Publikacje
- Rozdział Postawy konsumentów wobec marketingu mobilnego : analiza komparatywna rynku polskiego i wietnamskiego / Ngoc Thi Hong Nguyen, Edyta Rudawska. - // W: Konsument i rynek: badania marketingowe, strategie i działania marketingowe : Księga jubileuszowa z okazji 50-lecia pracy twórczej prof. zw. dr. hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej / pod redakcją Magdaleny Sobocińskiej. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2023 DOI: 10.15611/2023.65.7.13 2023
- Artykuł Integrated cultural theories on mobile marketing acceptance : literature review / Ngoc Thi Hong Nguyen, Edyta Rudawska. // Management and Business Administration. Central Europe. 2022, vol. 30 iss. 3, s.112-135 DOI: 10.7206/cemj.2658-0845.84 2022
- Artykuł The users perception of mobile apps of polish biggest service companies / Leszek Gracz. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 28/2 no. 4, s.179-185 DOI: 10.18276/ejsm.2018.28/2-22 2018
- Artykuł The meaning of smartphones for marketing communication / Leszek Gracz. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2016, nr 5(46), s.165-172 DOI: 10.18276/miz.2016.46-17 2016
- Artykuł Rola marketingu mobilnego w rozwoju przedsiębiorstwa / Ewa Frąckiewicz. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2015, nr 39 t. 2, s.407-419 2015
Lista słów kluczowych